Reparatie

Geen zorgen, wij helpen je graag

Aanmelden reparatie

Je kunt je reparatie aanmelden via het reparatieformulier of langskomen in de winkel. In beide gevallen checkt een medewerker of het we het probleem meteen kunnen oplossen. Lukt dat niet, dan sturen wij je product op naar het officiële reparatiecentrum.

In de winkel

Neem je product mee naar de winkel, vergeet niet je aankoopbewijs!

Online

  1. Vul het reparatie formulier in
  2. Pak je product goed in zónder accessoires zoals bijvoorbeeld de accu en geheugenkaart
  3. Verstuur het product (verzekerd) naar onderstaand adres:

Foto Verweij

T.a.v. Reparaties

Plein 1944 nr.145

6511 JH Nijmegen

Reparatieprocedure en -voorwaarden

Als wij het probleem niet direct kunnen verhelpen, geen zorgen! Wij bieden reparaties aan voor producten binnen en buiten de garantieperiode.

Binnen de garantieperiode

Het reparatiecentrum bepaalt of het defect onder de garantie valt. Als het defect is ontstaan bij "normaal" gebruik, is dit meestal het geval. De reparatie wordt dan kosteloos uitgevoerd.

Buiten de garantieperiode

Wanneer het defect of de schade niet binnen de fabrieksgarantie valt, dan sturen wij het product op naar het officiële reparatiecentrum. De exacte voorwaarden verschillen per merk. In de meeste gevallen ontvang je boven de €200 een prijsopgave.

Vind je de prijsopgave te hoog? Dan kun je je apparatuur kosteloos achterlaten of ongerepareerd terug laten sturen. In het laatste geval betaal je wel de onderzoekskosten van €75.

Heb je het product niet bij ons gekocht?

Dan brengen wij 39,95 verzend- en administratiekosten in rekening, dit bedrag dient vooraf betaald te worden. Daarna is de procedure zoals hierboven beschreven.

DJI Reparaties

DJI heeft de afgelopen jaren de service in Nederland sterk neergezet. Je bent verzekerd dat het door DJI zelf is hersteld en er geen kwesties omtrent garantie kunnen optreden wegens reparatie door derden en veiligheid van je product maximaal is gewaarborgd.

Binnen de garantietermijn zijn de verzendkosten (in land van aankoop) gratis, en je kunt mogelijk zelfs een pick-up van je drone plannen op een adres en tijdstip naar keuze.

Contactgegevens DJI Support

support.eu@dji.com

+31 20 654 5202

Online Support: http://www.dji.com/support

Garantietermijn

Voor alle nieuwe camera’s en lenzen met een waarde boven de €250 geldt een garantietermijn van 5 jaar.

Op accu’s, batterijen en andere verbruiksartikelen geldt een garantietermijn van 6 maanden.

Occasions

Onze occasions worden geleverd met 1 jaar Foto Verweij garantie. Voor analoge camera's en lenzen geldt een garantie van 6 maanden.

Hoe lang duurt een reparatie

Een reparatie duurt gemiddeld 4 tot 6 weken, afhankelijk van het type product en de aard van het probleem.