Reparatie
Geen zorgen, wij helpen je graag
Geen zorgen, wij helpen je graag


Je kunt je reparatie aanmelden via het reparatieformulier of langskomen in de winkel. In beide gevallen checkt een medewerker of het we het probleem meteen kunnen oplossen. Lukt dat niet, dan sturen wij je product op naar het officiële reparatiecentrum.
In de winkel
Neem je product mee naar de winkel, vergeet niet je aankoopbewijs!
Online
- Vul het reparatie formulier in
- Pak je product goed in zónder accessoires zoals bijvoorbeeld de accu en geheugenkaart
- Verstuur het product (verzekerd) naar onderstaand adres:
Foto Verweij
T.a.v. Reparaties
Plein 1944 nr.145
6511 JH Nijmegen
Als wij het probleem niet direct kunnen verhelpen, geen zorgen! Wij bieden reparaties aan voor producten binnen en buiten de garantieperiode.
Binnen de garantieperiode
Het reparatiecentrum bepaalt of het defect onder de garantie valt. Als het defect is ontstaan bij "normaal" gebruik, is dit meestal het geval. De reparatie wordt dan kosteloos uitgevoerd.
Buiten de garantieperiode
Wanneer het defect of de schade niet binnen de fabrieksgarantie valt, dan sturen wij het product op naar het officiële reparatiecentrum. De exacte voorwaarden verschillen per merk. In de meeste gevallen ontvang je boven de €200 een prijsopgave.
Vind je de prijsopgave te hoog? Dan kun je je apparatuur kosteloos achterlaten of ongerepareerd terug laten sturen. In het laatste geval betaal je wel de onderzoekskosten van €75.
Heb je het product niet bij ons gekocht?
Dan brengen wij 39,95 verzend- en administratiekosten in rekening, dit bedrag dient vooraf betaald te worden. Daarna is de procedure zoals hierboven beschreven.
DJI heeft de afgelopen jaren de service in Nederland sterk neergezet. Je bent verzekerd dat het door DJI zelf is hersteld en er geen kwesties omtrent garantie kunnen optreden wegens reparatie door derden en veiligheid van je product maximaal is gewaarborgd.
Binnen de garantietermijn zijn de verzendkosten (in land van aankoop) gratis, en je kunt mogelijk zelfs een pick-up van je drone plannen op een adres en tijdstip naar keuze.
Contactgegevens DJI Support
+31 20 654 5202
Online Support: http://www.dji.com/support
Voor alle nieuwe camera’s en lenzen met een waarde boven de €250 geldt een garantietermijn van 5 jaar.
Op accu’s, batterijen en andere verbruiksartikelen geldt een garantietermijn van 6 maanden.
Occasions
Onze occasions worden geleverd met 1 jaar Foto Verweij garantie. Voor analoge camera's en lenzen geldt een garantie van 6 maanden.
Een reparatie duurt gemiddeld 4 tot 6 weken, afhankelijk van het type product en de aard van het probleem.